Gyvenimo kelias kaip kopimas į kalną

Gyvenimo prasmė – vienas iš esminių klausimų, kurį užduoda sau kiekvienas žmogus tam tikrame gyvenimo etape. Visi mes turime įgimtą prasmės, krypties ir tikslo poreikį. Šis svarbus poreikis – suprasti savo gyvenimo tikslą – yra toks pat svarbus mūsų psichologiniam augimui, kaip ir geras maistas mūsų geram fiziologiniam funkcionavimui. Tai formuoja mūsų karjerą ir mūsų santykius bei įtakoja mūsų gyvenimo kokybę ir kryptį. Kol mes nesuprantame ir nevykdome savo tikslo, mūsų gyvenimas gali atrodyti kaip galvosūkis, kuriame trūksta detalių. Yra nuojauta, kad kažką turime padaryti, bet nesuprantame ką.

Mes dirbame, keliaujame, ilsimės, patiriame sunkumus, jaučiame malonumą, tačiau esminis mūsų gyvenimo tikslo suvokimo poreikis ir toliau kels nerimą, kol mes jo nepatenkinsime.

Numerologinis Gyvenimo kelio skaičius tai ypatingas energijų mišinys, lydintis žmogų visą gyvenimą. Tikrasis gyvenimo kelias ne tik veda mus į priekį; jis veda mus aukštyn ir simbolizuoja kalną, į kurį mes turime pakilti. Galutinis mūsų gyvenimo kelio skaičius simbolizuoja kalno viršūnę – mūsų pagrindinį gyvenimo tikslą. Norint pasiekti šį aukščiausią tašką ir patirti asmeninio gyvenimo tikslo realizacijos teikiamą pilnatvę, turime pereiti per skaičius, kurie yra iš kairės, per jų energijas ir užduotis, kurias turime įvykdyti.

Suvokiant mūsų gyvenimo kelionę kaip kelią į kalną, ateina svarbus supratimas: mūsų gyvenimo tikslas – tai, ką mes turime padaryti, – tai ne pati lengviausia užduotis. Šis teiginys rodo, kad nepaisant to, kad gyvenimo kelio tikslas – tai ėjimas per džiaugsmą, šis ėjimas yra susijęs su iššūkiais ir nuolatiniu mūsų ryžto tikrinimu. Kopiant į kalną, asmeninės evoliucijos metu, mes susiduriame su iššūkiais, kurie lavina mūsų silpnąsias savybės tam, kad mes pasiektume savo kalno viršūnę ir įvykdytume savo gyvenimo tikslą.

Tam kad pasiekti kalno viršūnę prireiks nemažai ryžto, atsidavimo, drąsos, įsipareigojimo ir tikslingų pastangų. Jeigu mes esame gerai pasiruošę šitam keliui, jis būna lengvesnis, nei tada, kai mes esame nepasiruošę. Tačiau, bet kuriuo atveju, tai nėra tiesus kelias, tai kopimas į viršų .

Iš esmės, mes nepradedame savo kelią kalno viršūnėje, mes pradedame kelią kalno papėdėje. Ir kai mes žengiame per vaikystę, paauglystę ir pilnametystę, mes praeiname pasiruošimo, iniciacijos ir apmokymų etapus – įskaitant iššūkius per kuriuos mes sugebame pripažinti ir patobulinti savo trūkumus bei atrasti savo stipriąsias savybes. Tie iš mūsų, kurie pamiršta, jog gyvenimas tai iššūkis, praranda ryžtą ir drąsą statesniuose etapuose,. Mūsų pastangos sukuria ugnį, kuri grūdina mus ir stiprina mūsų dvasią.

Gyvenimo kelyje mes patiriame nuotykius, malonumą, susiduriame su pavojais ir sunkumais. Kuri laiką mūsų kelias gali būti tiesus ir aiškus, tačiau taip pat gali staigiai pasisukti visiškai nauja ir netikėta kryptimi. Tam tikrame gyvenimo etape, mūsų kelias išsišakoja į keletą galimybių ir mes priimame sprendimus, įtakojančius tolimesnį gyvenimą. Mes galime nuspręsti pakilti ir eiti į priekį, nusileisti žemyn arba likti ten, kur buvome.

Reikia prisiminti, kad kiekvienas gyvenimo kelias turi savo iššūkius, kiekvienas iššūkis turi pamoką, o kiekviena pamoka veda į kalno viršūnę, į kuria mums lemta pakilti. Nors mūsų Gyvenimo kelias kartais gali būti ir labai sunkus, bet kuo aukščiau mes pakylame, tuo geresnis tampa vaizdas. Mūsų tikslas – tai kalno viršūnė, pereinant ir įvertinant kiekvieną etapą ir savo žengtą žingsnį ir Gyvenimo kelio skaičius, kaip švyturys, nušviečia mūsų kelią.

Vis dėlto tai, kaip mes elgiamės su savo potencialu, tai mūsų pasirinkimas. Kiek mes išnaudojame savo potencialo, priklauso nuo to, kaip mes reaguojame į gyvenimo iššūkius, kurie atsiranda mūsų kelyje. Kartais mes galime sulėtinti savo tempą, arba net sustoti tam, kad galėtume atstatyti savo jėgas (ar įsiklausyti į vidinę išmintį) prieš tęsiant kopimą į viršų. Kai kurie iš mūsų gali atsisakyti lipti į kalną dėl pasitikėjimo savimi stokos. Svarbu prisiminti – šie pasirinkimai yra mūsų atsakomybė.

Būna gyvenimo laikotarpių, kai reikia pasistengti dar kartą, tačiau, iš tiesų, mes negalime nukrypti nuo kelio kai esame sąmoningi. Kur mes bežengtume, kelias yra po mūsų kojomis. Jis gali pasisukti nauja kryptimi, bet galų gale priartins mus prie viršūnės, nes tai yra mūsų prigimtis, tikslas, mūsų evoliucinė kelionė.

Ši kalno viršūnės metafora leidžia mums suvokti kad mūsų ateitis yra nulemta tik iš dalies, mes visi turime laisvo pasirinkimo dovaną. Gimimo metu kiekvienas gauna savo vidinio kalno planą, kurį mes turime įvykdyti, t.y. praeiti tam tikrą nulemtą kelią. Tačiau, kaip mes lipame į kalną, kokiu maršrutu ir su kokiu požiūriu, kiek užtrunkame kelionėje – visa tai atspindi laisvos valios galią. Kitaip tariant, mums duodamos žaidimo sąlygos, žaidimo vieta, tačiau Mes pasirenkame, kaip žaisti šį žaidimą. Mes visada turime pasirinkimo teisę, bet turime nepamiršti ir atsakomybės už savo pasirinkimus. Ir ne vienas iš gyvenimo kelių nėra sunkesnis ar lengvesnis, geresnis ar blogesnis nei bet kuris kitas, nebent mes patys taip nusprendžiame manyti.

Įdomu tai, kad kai mes vedame kitus, palaikome ir mokome žmones, kurie susiduria su tais pačiais ar panašiais iššūkiais, tai palengvina mūsų kelią. Mes tai žinome pasąmonės lygmenyje todėl dažnai mokiname kitus tų dalykų, kurie mums patiems yra naudingi.

Galiausiai, kai pasiekiame kalno viršūnę, mes padarome netikėtą atradimą – kad tai dar ne pabaiga. Mes čia ne tik tam, kad pasiektume savo gyvenimo tikslus, mes esame čia tam, kad juos pranoktume. Kitaip tariant, kai  mes pasiekiame kalno viršūnę, mes būname paaugę, patobulėję. O tobulumui ribų nėra… Kiekviena kartą pasiekus viršūnę atsiveria kitos dar aukštesnės viršukalnės į kurias galime kopti ir šioje kelionėje mes išgyvename vis gražesnius ir gilesnius patyrimus.

Kiekvienas Gyvenimo Kelio skaičius turi ypatingą, gražią žinutę savo savininkui. Kviečiu savo skaičių apskaičiuoti ir susipažinti su jo reikšmę kitame straipsnyje arba kreiptis į šio straipsnio autorę numerologę Mariną asmeninei konsultacijai.

Comments

Add A Comment

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.